Besökare

tisdag 12 januari 2010

Att sova sig igenom lunchen

Skulle egentligen tillängna detta inlägg med att kärleksförklara mig till Amanda (men det tar för lång tid och läraren kommer att bli sur för att jag inte engagerar mig) för hon var ledsen i ögat på lunchen. Efter hon hade grinat en skvätt under lunchen så somnade jag i en halvtimma, så att mattanten kom och knackade mig på axeln, pinsamt värre. Samtidigt som jag halvsov så hörde jag tjejerna prata någonting om att stoppa ett finger i analen på grabbarna? Och en viss sa något i denna stilen -"Ja, jag har ju aldrig gjort det men brukade killa honom lite i skåran, men det var mest för att retas" (Ja, vi har tyvärr väldigt grova samtalsämnen under varje lunch!). Men nu är jag pigg igen, så nu ska vi träna lite single ladies dans och mysa vidare i vårat underbara hemklassrum.

Här är Amanda när hon kom hem till mig för några dagar sedan, vad gillar ni hennes nya jacka? I LOVE IT, sooooo fashion!

/Eder M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar