Besökare

måndag 11 januari 2010

Vem är mimi?


Namn: Mimi Jane Kristina Höglin

Född: 8 Augusti 1989

Syskon: Fredrik (kallad Corndog) född 92

Status: Singel


Killsmak: Nördar, långa, smala, glasögon, annorlunda kläder och gärna lammkött

4 Negativa egenskaper: Bitchig, blir sur på wii, kramas för mycket i sömnen, tycker inte om att lyssna på mina killproblem

4 Positiva Egenskaper: Flammsig, glad, bra musiksmak, öppen

I sängen: hon är nog frammåt och vild, som en liten vildkatt

Killhistorik: jag har bara varit med om henne och Kristian, nu för tiden ganska lugn. Men kan tänka mig att hon varit en liten fjortis som gillade att hångla

Klädstil: Secondhand blandat med oversize. Billigt+speciellt=Mimi

Intressen: Kläder, fota, mat, hår, musik, vin, kaffe, hennes fula katter och mig såklart!


En perfekt vardag: Så kort skoldag som möjligt, sallad på charm med moi, sedan en shoppingrunda som avslutas med en kaffe med mig och corndog (lillebrorsan). Sedan lax till middag, en bra film och kanske lite wii och stora cookies

En perfekt lördag: Sallad på birsta och lite shopping, börja göra sig i ordning med bra musik och vin. Förfest med mycket 92 killar, helst inge krogen utan bara gå över från förfest-fest-efterfest. Packad utan minnesluckor, mycket dans och mysigt natt sällskap


Mitt första intryck av mimi: En äldre lite bitichig tjej som tycker om att styra och ställa och som tyckte sig veta det mesta. Hon gav mig lite gåshud!

Mitt intryck av mimi idag: En äldre lite bitchig tjej som tycker om att styra och ställa men som inte alltid beter sig som att vara två år äldre än mig

Typiskt mimi: strumpebyxor med hål i, stor rutig skjorta

Roligaste minnet utav mimi: Står halv packad på ett bord och säger: Ikväll ska min puppa jobba!


Detta är min vän! Något mer ni undrar? Jag svarar så gärna på alla sorts frågor utav mimi..


/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar