Besökare

måndag 11 januari 2010

Vem är Amanda?

Namn: Amanda Elin Kupari
Född: 29 januari 1991
Syskon: Andrea
Status: Singel
Killsmak: Sportnördar, muskulösa, tshirt+jeans kille, gammkött
4 Negativa egenskaper: Smsar för mycket (hela tiden och alltid), överdriver, okärleksfull (mot mig iallafall) tror att hon är så himla oskuldfull
4 Positiva Egenskaper:Lika flammsig som jag, rolig, glad, säxy
I sängen: Tror hon vill verka vara så oskuldsfull som möjligt men är ändå wild and crazy
Killhistorik: Ett långt förhållande, och sedan lite hångel nu och då
Klädstil: Enkelt, men en touch av fin i kanten
Intressen: Smsa, träna, mat, wii, killar, mig (såklart)
En perfekt vardag: Fått så mycket gjort på skolan som möjligt, åker hem, svidar om till träningskläder, åker och tränar, hämtar upp mig på vägen hem, jag lagar god mat, hon tittar på, efter bakar vi våra bästa cookies, slår på en rulle och somnar sedan gott brevid min sida
En perfekt lördag: En heldag på birsta, lunch+shopping, efter en härlig bio med mig så vi får uttnyttja vårat 'bioklubben' kort ännu mer så vi får mycket poääng
Mitt första intryck av Amanda: En mesig liten tjej som inte visste vart hon stod på jorden
Mitt intryck av Amanda idag: En mesig tjej som har tuffat tills sig (pga av mig), men världens goaste och roligast baby
Typiskt Amanda: Kliva upp 10 min innan skolan och skratta (högt!) i pinsama situationer
Roligaste minnet utav Amanda: När vi sitter hon och jag på hennes veranda och kärleksförklarar oss till varandra

Och detta är Amanda, om det är någonting mer ni undrar ställer jag gärna upp på en frågeställning här på bloggen, bara kommentera i kommentatorsfältet nedanför

P.S. jag svarar på censur frågor!

/Eder M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar