Besökare

tisdag 12 januari 2010

Vilket stöd(?)

Vad har man för vän som lovar en massa fina rader och bara får höra om fingrar i analen? Vad är det som händer?! Men inte gråter jag över det utan säger som andreas i paradise hotel "pay back is a bitch"

Såhär kommer den! Ni tycker väll om när man är elak? Iallafall så är det svårt för mig att koncentrera mig på vår lektion. Två anonyma (inte mimi och erika, eller?) flickor sitter och åmar sig över våran lärare! Man får bara höra hur fräsch han är och hur ena fantiserar om honom när dem har sex med någon annan. Det är inte lätt att plugga när man känner deras underliv sukta efter honom...

Oj, detta har visst blivit en sex blogg!!

Jag avslutar med någonting annat, vad som sägs just nu: Mimi grymtar, gnäller och säger högt "jag får ingen kärlek" sorgset. Kanske för att läraren skulle höra och komma med sina armar?

Fräck och fabulous /A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar