Besökare

tisdag 12 januari 2010

Jag tänker inte använda fula ord i bloggen

Jag skriker YES här hemma! Rami åkte ut, mohahahaha.. att man kan vara besatt av en b-dokusåpa frågade mamma med höjda ögonbryn.

Efter mimi lämnat mig ikväll har jag tränat, duktig kisse. Efter det funderade jag på att hon ska åka iväg. Har vi nämnt att hon ska åka på apu i tre veckor? Hon ska det iallafall. Ändra kommer jag tröstäta varje dag eller tappa matlusten helt, vi får hoppas på den senare delen men blir nog den första.. Kommer stå och baka våra cookies varje dag och sjunga "ain't no sunshine when she's gone" tror jag. Blir mycket upptadering eftersom hon tar upp mycket av min tid så en positiv sak för er mina små myrbarn!

Över och slut
/en liten A

p.s nej vi är inte lesbisk d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar